Deixa'm dir-te

Deixa'm dir-te tantes coses
abans que el silenci m'engoli,
tot allò que sento tan profundament
poder dir-t'ho abans que em senti defallir.

No em vull resignar als mots,
a les paraules vençudes pel terrible adéu,
he de tornar a emprendre el camí cap a tu
sense escatimar cap elogi, cap adjectiu.

Deixa'm cercar el moment adequat,
sense rellotges que avancin el temps
ni laberints que destorbin la sortida,
cap a la fi dels instants més preuats.

No vull pas empassar-me les paraules
sovint atrapades en les teranyines,
he de deixar-me anar
tal com sóc, sense embuts.

Deixa'm dir-te tantes coses,
tot allò que m'enfarfega el cor,
frases fetes a partir de sentiments.

Tan sols deixa'm dir-te-les, amor meu.



Anna MC


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Quan tu hi ets

Emprendre el vol

Diable sóc i seré